Perşembe, Ocak 17, 2008

En iyi virtual hosting (VPS)?

Biraz önce fark ettim ki, hosting konusunda bilinç altımdaki temel etken
Canlı Yardımmış.

Normal olarak ta düşününce; son 1 ayda BlueHost, en az 10 defa
acil durumlara mail atıp stresle beklemektense, canlı yardımdan destek oldu, yedeklerderden 2 gün öncesine geri almak, kendisi yapmak zorunda olmadığı halde addon domain eklemek vs.. -hatta (tabi bu her zaman olmaz sanırım ama) bitanesi benim ekranıma bağlanıp yaptığım işlemleri izledi ve benim yapmamla olmadığını görünce oradan halletti. Ve unlimitedFTP yi tavsiye etmişti-


* Yani anladımki benim tam olarak aradığım şey şu imiş..
Canlı yardım + Managed VPS (cpanel + vDNS) -15~35$ arası bir ücretle-

DreamHost PS için çok asılmayaşım için kendimde şaşıyordum. Hosting şirketi, DreamHost yada BlueHost veya diğerleri kadar trafik, disk, domain vs. vermeyebilir ama mutlaka Canlı Yardımı olmalı.

* * *

Aslında, ekşili turşu gibi ThePlanet'te bir dedicated canım çekiyor ama şimdilik
beklemede..

Hiç yorum yok: