Salı, Şubat 12, 2008

Zaman Freni -devam-

"Kelimenin ham anlamıyla hazine" dedikten sonra ara vermek zorunda kalmıştım. Benzer şekilde devam etmem gerekirse "Kelimenin tam anlamıyla hazin son" oldu bu hazinenin sonu :((

Aklıma geldikçe acıyorum... ama normaldir 8-9 yıllık bir birikimi kendi ellerimle sildiğim için henüz atamadım galiba..

İşte o günden beri 2GB'lık plugin tema vb. anlık kullanımlar dışında, hiç bir dosyam yok pc de. Nedense insan Boşlukta gibi hissediyor kendini böyle olunca ya da makinanın ona aitliği kaybolmuş gibi..

Üstelik hemen herşeyiniz internette duruyor, kaydedeceklerinizi bilmem neredeki bilgisayarların harddiskine kaydediyorsunuz..

Bi garip yani.

neyse.. "öncelikle" kısmı normal yazacaklarımdan daha uzun oldu galiba..
*/


Zaman Freni olayına gelirsek;

Zaten yaklaşık 20 yıl geçmesine rağmen, hala "geçmişte" yaşamaya alışımamışken, bir de şu zaman genleşmeleri yok mu. Tamam farkında olmayınca güzel, ama insan bi şekilde bunu hissettiği zaman çekilmez oluyor.

Yavaş çekimde ilerliyor herşey. Mesela, sayaçlarına bakıyorum sitelerin, 466 olmuş. Aradan yarım gün geçiyor, bakıyorum hala 466. F5-Refresh ı ıh.
"Haaa", oluyorum o anda geçen süre yarım gün değil yarım saatmiş.
Ya da gazetelere bakıyorum, yeni günün haberleri için. Dünkü haberler! "Olmaz ki kardeşim!" diye isyan ederken "Bak kaç saat geçmiş aradan.." diyebilmek için saate baktığımda fark ediyorum ki: Çocuk haklı!

Aslında bu zaman frenin kendi kontrolümde olmasını istediğim dönemler çok oluyor ama bunun için 200-300 yıl daha sabretmek gerek sanırım.
Ya da!

Hiç yorum yok: