Pazar, Ağustos 26, 2007

Enterasan Rüya.. Hayırdır İnşallah.

Önce dört yolda bir bankta oturuyor oluyoruz, sonra dörtyoldan eve doğru gelirken katman katmanlar halinde yerler yapılmış ve etrafında 3-4 kişi var. O anda fark ediyorum ki bileğimden koluma doğru alpella rio -konu ile alası yok, uyanınca tarif etmek için en uygun bu geldi aklıma- ebatlanda bir şişkinlik var

Sonra o katmanlardan birisinden yine o ebatlarda bir buz alıp kolumdaki şişkinlie basıyorum. Bastıkça şişinlik inip kaboluyor
vay be diyerek anlıyorum bu bir CPU ve ben işlemci soğusun diye bunu yapıyormuşum. bu biliçten sonra kalan hafif şişinliklere de buzu basıtırıyorum. Baya da ısınmışmış gidi tepkiler verip katmanlı işlemci soğutma alanına geldiğimiz kişiye bakıyorum yarım metre yükselikteki katmanın oradalarda olduğunu hissediyorum.. sonra oradan yine eve doğru uzaklaşıyorum..


-
Enteresandır işlemcim çok ısınmış olacak ki uyandığımda koluma dokunup, bileğime elime sarma ihtiyacı hissetim ve de yaptım :)

Hiç yorum yok: