Salı, Şubat 12, 2008

Zaman Freni

/* Önce bir tesbit: Fena halde paranoya olmuşum. Hack di, virüs tü, trojandı diye diye şifre değiştirmekten şifrem 16 haneli hale gelmiş. Sayarken bile karıştıracak kadar çok.
Yok, blogger falan değil derdim, merak eden varsa söylerim. Fakat onlarca kişinin emeğini taşımak hem yoruyor insanı hem de paranoya yapıyor.

Çok zaman önce "sık kullanılanlarımı" internete taşımaya başlamıştım; ev, iş, mekan derdi olmuyordu.
Sonra harikayaa'yı çekemeyenler olunca, hiç bir şifreyi kaydetmemeye başladım.

Derken text/html oldukları için hiç bir antivirüs programına yakalanmayan sinsi html_iFrame virüsleri çıktı. İşte sanırım bu zaman dilimi, şüphenin paranoyaya dönüştüğü günlerdi. Her html'in kaynak kodunda iFrame kontrolü yaptım aylarca.

Fakat bu arada güya! yedek olarak sakladığım bazı dosyalarda bizim sinsi arkadaşları barındıyormuşum. Barındırmak ne kelime oradan oraya yanımda taşıyordum. Çünkü 1999-2000 yılından bu yana yaptığım çalışmalar, arşivler, tutorialler, yedekler, resimler .... kelimenin tam anlamıyla "hazine".

-mola-

Hiç yorum yok: